Vragen over assortiment

Onze maten verschillen soms, afhankelijk van welk land ze komen. Uit ervaring weten we dat sommige stuks klein tailleren en andere groot. Schoenen tailleren meestal normaal. We proberen zoveel mogelijk informatie over de pasvorm te geven in de productomschrijving. Zo ben je altijd op de hoogte of een bepaald artikel groot of klein tailleert. Als je twijfelt, neem dan contact op met de klantendienst. Je kan ook steeds een berichtje via social media sturen  voor meer advies. Hou de beschrijving bij de hand, zo weet Isabelle over welk artikel het gaat

Als je ondanks de productomschrijving toch nog twijfelt over de juiste maat, neem dan contact op met de klantendienst. We helpen u graag verder. Blijkt de maat achteraf toch niet goed te zitten, dan kan je retourneren. Past u toch liever zelf? Dan kan u terecht in de winkel op donderdag en vrijdag. Tip: Stel uw wishlist samen via onze webshop en breng deze mee naar de winkel. Isabelle helpt u graag en staat klaar met advies op maat. Aarzel dus niet om de winkel ook eens een bezoekje te brengen.

Via de webshop kan je een verlanglijstje samenstellen waarin je favoriete kledingstukken bewaart, maar nog niet meteen afrekent. Deze lijst is heel handig: als je het meeneemt naar de winkel, dan kan je snel je favoriete stuks terugvinden en passen. Of je kan de lijst doorsturen naar de klantendienst voor meer info. Of je kan je verlanglijstje delen met vrienden, familie… Zo krijg je volgende keer een cadeau dat je echt graag wil ;o). Je kan je persoonlijke wishlist steeds raadplegen en wijzigen via het hartje rechtsboven.

TU is een afkorting van Taille Unique, dit wil zeggen dat er maar 1 maat is voor iedereen. Dit kledingstuk heeft meestal veel stretch of heeft een ruime pasvorm.

Niet getreurd! Soms komt een bepaald artikel weer vrij, bijvoorbeeld als een andere klant een bestelling van datzelfde artikel annuleert of wanneer de stock opnieuw wordt aangevuld. Stuur zeker een berichtje via socials en Isabelle contacteerd je snel terug.

We willen graag dat jij de juiste info krijgt en met een gerust hart je product naar keuze kan bestellen. Toch kan het gebeuren dat de kleur op je beeldscherm een beetje afwijkt van de werkelijke kleur van het product (lichtinval, beeldscherminstellingen…). Wij doen echter ons uiterste best om onze producten zo waarheidsgetrouw mogelijk in beeld te brengen. Heb je toch nog vragen over kleuren, contacteer dan de klantendienst: info@izabeau.be.

We hebben regelmatig NEW ARRIVALS. Wil je niets missen over de nieuwste trends, aanbiedingen en acties, like dan onze Facebook-pagina en schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Cadeaubonnen kan je bestellen mail of telefonisch. Ook kan je steeds via socials contact opnemen. ZO kunnen wij de cadeaubon in orde maken zodat deze in de winkel of per mail kan doorgestuurd worden.

Per mail

Je zal eerst een mailtje aankrijgen met de betaling. Zodra deze inorde is sturen we je de bon via email op

Vragen over bestellen

Je online veiligheid is prioritair voor ons! Online bestellen bij Izabeau is veilig. De uitwisseling van je gegevens met onze systemen wordt beveiligd via een SSL (Secure Socket Layer) certificaat. Voor het verwerken van je betaling werken we samen met Ogone, Europees marktleider op het gebied van beveiligde online betalingen. Ogone maakt het mogelijk alle betalingen heel gebruiksvriendelijk te doen, met een optimale veiligheid en privacy.

België en Nederland. Wil je een pakket versturen naar een ander land: stuur dan een mail naar info@izabeau.be. Mail je wishlist door (Wat is een wishlist?), dan kunnen we je laten weten hoeveel de verzending- en retourkosten bedragen (naargelang het land en het gewicht van je pakje).

Je hebt gekozen voor levering via Bpost: dan kun je via ‘track-and-trace’ je pakje volgen. Je krijgt een mail met het trackingnummer van je pakket.
Je hebt gekozen voor afhaling: zodra je pakje klaar is, ontvang je een e-mail met alle informatie met betrekking tot de ophaling.
Normaal gezien wordt je bestelling na 3 tot 6 werkdagen geleverd, afhankelijk van je betalingsmethode.

Jouw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Izabeau voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als je een account hebt, log je gewoon in op de site om je gegevens zelf aan te passen. Meer info vind je bij Privacy en Cookies.

Ja, je kan je bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Heb je al betaald? Dan storten we je het volledige bedrag zo snel mogelijk terug. Contacteer zo snel mogelijk de klantendienst: info@izabeau.be om een annulatie te melden.

Vragen over betalen

Je kan online betalen via Creditcard (Visa en Matercard), Bancontact voor Belgische klanten en iDEAL voor Nederlandse klanten. We werken samen met Ogone, dé referentie op het gebied van beveiligde online betalingen. Izabeau heeft geen toegang tot jouw vertrouwelijke betalingsgegevens. Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben. Een cadeaubon kan voorlopig niet gebruikt worden om te betalen op de webshop. Je kan cadeaubonnen wel gebruiken in de fysieke Izabeau winkel in Vorselaar.

Jouw online veiligheid is prioritair voor Izabeau. Voor het verwerken van je betaling werken we samen met Ogone. Dit beveiligde betaalsysteem maakt het mogelijk alle betalingen heel gebruiksvriendelijk te doen, met een optimale veiligheid en privacy. Dankzij Ogone ecommerce betaal je met het betaalmiddel van je keuze. Je financiële gegevens worden in alle veiligheid verwerkt. Het nummer van je kredietkaart wordt alleen doorgegeven aan de financiële instelling die de transactie uitvoert. De communicatie met de financiële instellingen gebeurt volgens de door deze instellingen opgelegde en gecertificeerde transmissie- en beveiligingsprotocollen.

Vragen over verzenden/leveren

Je betaalt geen verzendkosten als je ervoor kiest om je bestelling af te halen of wanneer je in de buurt van Vorselaar woont. Kies je voor een levering naar België of Nederland, dan betaal je 6 euro verzendkosten voor België. Wil je een pakket versturen naar een ander land: stuur dan een mail naar info@izabeau.be.

Je kan je bestelling gratis afhalen of je kan het laten leveren door Bpost in België en Nederland, mits betaling van verzendkosten. Als je in de buurt van Vorselaar woont, is de bezorging mogelijk gratis. Wil je een pakje versturen naar een andere land: stuur een mail naar info@izabeau.be.

Afhaling (GRATIS)

Zodra het pakje naar keuze gearriveerd is, krijg je een e-mail en kan je het pakje ter plaatse ophalen op volgend adres: Izabeau, Kerkstraat 29, 2290 Vorselaar.

Lokale bezorging (GRATIS)

Als je in de buurt van Vorselaar woont, wordt je pakketje mogelijk gratis bezorgd. Indien deze leveringsmethode mogelijk is, verschijnt deze automatisch bij het afrekenen. Zodra je pakje klaar is, maken we telefonisch een afspraak voor de aflevering.

BPOST (VERZENDKOSTEN)

3 mogelijkheden bij verzending via Bpost:

  • Laat je pakje thuis, op het werk of bij familie leveren;
  • Haal het af in het postkantoor;
  • Laat het leveren in een Bpost afhaalpunt of Bpack 24/7 pakketautomaat.

Voor België : 5 euro
Voor Nederland : 8 euro
Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.

Wil je een bestelling naar een ander land dan België of Nederland laten verzenden, maak dan een wishlist. Dit doe je door naar het gewenste product te gaan en op de knop “toevoegen aan wishlist” te klikken. Als je alle producten hebt toegevoegd kan je een overzicht terugvinden door op het hartje rechtsboven te klikken. Aan de hand van dat overzicht laten we je weten hoeveel de verzendings- en retourkosten zijn. Betalen kan via overschrijving. Van zodra het verschuldigde bedrag gestort is, sturen we de artikels op.

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben. Normaal gezien duurt het 2 tot 5 werkdagen voor je bestelling geleverd wordt. Als je betaalt via overschrijving, kan het iets langer duren omdat we wachten tot het bedrag op onze rekening staat. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verstuurd wordt. Via Bpost krijg je ook altijd een mail met daarin een link om jouw pakje te kunnen volgen. Indien je niet thuis (of op het adres dat je opgegeven hebt) bent bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.

Vragen over retourneren

Ja, je kan je bestelling terugzenden. Jammer dat je niet tevreden bent, maar geen probleem! Je kan je bestelling volledig of gedeeltelijk terugsturen volgens volgende instructies:

Retourformulier: stuur het bijgeleverde retourformulier ingevuld terug.

Termijn: stuur het pakje binnen de 14 dagen na ontvangst terug naar het juiste retouradres.

Producten: wij aanvaarden enkel artikelen in originele (ongebruikte en onbeschadigde) staat, met bijbehorende prijskaartjes en/of etiketten. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.

Verpakking: verpak de retour zorgvuldig om beschadiging tijdens het transport te vermijden. Hergebruik de Izabeau verpakking, zo spaar je geld en milieu!

Retouradres: Izabeau webshop, Kerkstraat 29, 2290 Vorselaar

De terugbetaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. De terugstorting zal automatisch gebeuren via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het bestellen van het pakje (MasterCard, Visa of Maestro of overschrijving). We betalen een retour terug binnen de 14 dagen nadat we de retourzending ontvangen hebben.

Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren: info@izabeau.be.

Neen, producten die via de webshop zijn aangekocht kan je niet ruilen. Je kan wel de producten retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.